10. Rocznicowa Wyprzedaż – Ostatni Dzień!

Polityka Zwrotów

Polityka Zwrotów – Helena i Krystyna Butik (Wersja UOKiK-safe)

1. Wprowadzenie

W Helena i Krystyna Butik dbamy o to, aby zakupy były w pełni satysfakcjonujące. Jeśli jednak produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić zgodnie z poniższymi zasadami.

Prosimy o dokładne zapoznanie się z procedurą przed odesłaniem zwrotu.


2. Warunki zwrotu

Aby zwrot został przyjęty, należy:

  • zgłosić chęć zwrotu w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki,

  • odesłać produkt w stanie nieużywanym, niepranym, bez uszkodzeń, z kompletem metek i opakowaniem,

  • pamiętać, że przymierzenie jest dozwolone, jednak produkt nie może nosić śladów użytkowania,

  • odesłać paczkę na własny koszt na wskazany adres magazynu.

Uwaga: Nasz magazyn zwrotów znajduje się poza Unią Europejską. Oznacza to, że w przypadku zwrotów mogą pojawić się dodatkowe koszty logistyczne lub celne po stronie klienta.


3. Produkty wyłączone ze zwrotu

Zgodnie z prawem, zwrotowi nie podlegają jedynie:

  • produkty personalizowane lub wykonane na zamówienie,

  • produkty noszące ślady użytkowania lub uszkodzone po stronie klienta.

Produkty zakupione podczas wyprzedaży lub promocji również podlegają zwrotowi – zgodnie z prawem UE.


4. Procedura zwrotu

  1. Napisz do nas na: info@helenakrystyna-butik.pl

  2. Otrzymasz szczegółowe instrukcje oraz adres magazynu zwrotnego (Chiny).

  3. Wyślij produkt na własny koszt, najlepiej z numerem śledzenia.

  4. Po otrzymaniu paczki potwierdzimy jej stan i rozpoczniemy proces zwrotu środków.


5. Zwrot środków

  • Zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni od potwierdzenia przyjęcia zwrotu do naszego magazynu.

  • Płatność zostanie zwrócona tą samą metodą płatności.

  • W przypadku niespełnienia warunków zwrotu (np. brak metek, widoczne użycie), możemy odmówić zwrotu środków.


6. Odpowiedzialność i przesyłki

  • Nie odpowiadamy za paczki zagubione przez przewoźnika, jeśli numer śledzenia wskazuje na ich doręczenie.

  • W przypadku błędnie podanego adresu pełna odpowiedzialność spoczywa na kliencie.

  • Błędy adresowe należy zgłaszać maksymalnie w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.


7. Kontakt

Masz pytania?
Jesteśmy do Twojej dyspozycji:

Helena i Krystyna Butik
E-mail: info@helenakrystyna-butik.pl
Miasto: Gdańsk, Polska
Godziny obsługi klienta: Poniedziałek–Piątek, 09:00–17:00