Polityka Zwrotów
Polityka Zwrotów – Helena i Krystyna Butik (Wersja UOKiK-safe)
1. Wprowadzenie
W Helena i Krystyna Butik dbamy o to, aby zakupy były w pełni satysfakcjonujące. Jeśli jednak produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić zgodnie z poniższymi zasadami.
Prosimy o dokładne zapoznanie się z procedurą przed odesłaniem zwrotu.
2. Warunki zwrotu
Aby zwrot został przyjęty, należy:
-
zgłosić chęć zwrotu w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki,
-
odesłać produkt w stanie nieużywanym, niepranym, bez uszkodzeń, z kompletem metek i opakowaniem,
-
pamiętać, że przymierzenie jest dozwolone, jednak produkt nie może nosić śladów użytkowania,
-
odesłać paczkę na własny koszt na wskazany adres magazynu.
Uwaga: Nasz magazyn zwrotów znajduje się poza Unią Europejską. Oznacza to, że w przypadku zwrotów mogą pojawić się dodatkowe koszty logistyczne lub celne po stronie klienta.
3. Produkty wyłączone ze zwrotu
Zgodnie z prawem, zwrotowi nie podlegają jedynie:
-
produkty personalizowane lub wykonane na zamówienie,
-
produkty noszące ślady użytkowania lub uszkodzone po stronie klienta.
Produkty zakupione podczas wyprzedaży lub promocji również podlegają zwrotowi – zgodnie z prawem UE.
4. Procedura zwrotu
-
Napisz do nas na: info@helenakrystyna-butik.pl
-
Otrzymasz szczegółowe instrukcje oraz adres magazynu zwrotnego (Chiny).
-
Wyślij produkt na własny koszt, najlepiej z numerem śledzenia.
-
Po otrzymaniu paczki potwierdzimy jej stan i rozpoczniemy proces zwrotu środków.
5. Zwrot środków
-
Zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni od potwierdzenia przyjęcia zwrotu do naszego magazynu.
-
Płatność zostanie zwrócona tą samą metodą płatności.
-
W przypadku niespełnienia warunków zwrotu (np. brak metek, widoczne użycie), możemy odmówić zwrotu środków.
6. Odpowiedzialność i przesyłki
-
Nie odpowiadamy za paczki zagubione przez przewoźnika, jeśli numer śledzenia wskazuje na ich doręczenie.
-
W przypadku błędnie podanego adresu pełna odpowiedzialność spoczywa na kliencie.
-
Błędy adresowe należy zgłaszać maksymalnie w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.
7. Kontakt
Masz pytania?
Jesteśmy do Twojej dyspozycji:
Helena i Krystyna Butik
E-mail: info@helenakrystyna-butik.pl
Miasto: Gdańsk, Polska
Godziny obsługi klienta: Poniedziałek–Piątek, 09:00–17:00